Om os...

ALT ER MULIGT

MIRAKLER TAGER LÆNGERE TID


Vi tror på det uforløste potentiale i alle mennesker.


... og oplever ofte tilsvarende muligheder for at forbedre brugen af telefonsystemer, så det anvendes optimalt.

AWARDS &

RECOGNITIONS


Vores konkurrenter viser os den største anerkendelse

De har nemlig kopieret vores koncepter og uddannelser - Det betragter vi som den største anerkendelse. Når andre forsøger at kopiere det vi laver, så må det være godt.


Det er naturligvis vores kunder, som har det afgørende ord i den sammenhæng, og vi glæder os over det tætte samarbejde med vores mange trofaste kunder.

 

Om Scalespecialisten.

Scalespecialisten udspringer af 100% Telecoms mangeårige stærke fokus på uddannelse indenfor TDC Scale / Erhverv ONE.


Vi har tilbage i 2008 opfundet de kurser og uddannelseskoncepter, som TDC stadigvæk anvender den dag i dag, og har dermed mange års erfaring med uddannelsesforløb tilpasset netop din virksomhed.


Vi har gennem årene haft et tæt samarbejde omkring TDC Scale / Erhverv ONE.

Scalespecialisten / 100% Telecom har givet mange input til TDC omkring nye funktioner, forbedring af eksisterende funktioner, fejlrettelser og mange andre emner i forbindelse med forbedring af TDC Scale - set fra et kundesynspunkt!


Vi har deltaget i udviklingsprojekter og TDC's interne uddannelser, ligesom vi på udvalgte områder (som f.eks. TDC Call Center) har stået for uddannelsen af TDC's installationsteknikere.


Vores fokus på kvalitet i undervisningen betyder, at vi ofte tester forskellige funktioner i TDC Scale, således at vores undervisning afspejler, at vi selv har erfaring med brug og konfiguration af TDC Scale. Samtidig har nogle af vores kunder valgt at trække på vores specialistviden, således at vi indgår som en naturlig del af deres egen organisation, når der skal foretages ændringer/tilpasninger af telefonsystemet.


Det gør os til markedets absolutte Scalespecialister.

En Scalespecialist tager altid udgangspunkt i din forretning og din hverdag.



Vores undervisere og konsulenter har en bred erfaring indenfor telekommunikation og du kan dermed forvente at møde en person, der kender din hverdag og de udfordringer som er specielle for dig.


Vores medarbejdere har f.eks. erfaring fra Kundeservice/omstilling, IT-konsulent/telefoniansvarlig, Løsningsdesign af telefonanlæg, Call Center m.m..


"Uddannelse er ofte dét som gør, at du får et succesfyldt udbytte af din investering i et telefonsystem."


Jimmy Jørgensen, Indehaver