Uddannelse

SKRÆDDERSYET

UDDANNELSE


Vores uddannelse planlægges altid ud fra dine ønsker og tilpasses til din virksomheds behov.


På den måde får du en kursusdag, der er målrettet de opgaver (og udfordringer) som er en del af din hverdag.


På de fleste kurser vil det være en fordel at arbejde med praktiske eksempler i din egen Scale/Erhverv ONE.

Uddannelse af administratorer på TDC Scale / Erhverv ONE

Lær hvordan du opretter og redigerer brugere/medarbejdere, indstiller åbningstider, opsætter køer, konfigurerer menuvalg (IVR), anvender statistik på callcentre og meget mere...

Få dyb indsigt i TDC Scale / Erhverv ONE og få tips til hvordan at du kan understøtte forretningen.


Kom godt i gang med TDC Scale / Erhverv ONE

Med henblik på, at din virksomheds medarbejdere får hjælp på førstedagen - eller dagen efter - I har fået det nye telefonsystem, kan vi tilbyde en "kom godt igang dag" - for hhv. receptionister og brugere.

... for receptionister


Scalespecialisten vil hjælpe dig på dagen, hvor du som receptionist går i gang med at bruge den nye Scale/ONE løsning.


Vi anbefaler denne uddannelse for at du føler dig tryg ved telefonen og for at sikre den sædvanlige kundeservice på selve implementeringsdagen.

En af vores undervisere vil være i receptionen og assistere dig med TDC Scale /Erhverv ONE.

... for brugere - workshops


Scalespecialisten kommer og er med på dagen eller dagene efter implementeringen, så de medarbejdere, der "blot" skal bruge telefonerne, kan finde ud af at viderestille, trække kollegaens telefon eller aflytte sin telefonsvarer.


Det er vigtigt for medarbejderne at finde ud af om der er ændringer i forhold til det gamle system og få tips til, hvordan det gøres bedst i TDC Scale / Erhverv ONE.